Obchodní a reklamační podmínky

 

Reklamace a odstoupení od smlouvy

 

Dodavatel garantuje kvalitu zboží u tohoto druhu obvyklou. Veškeré reklamace musí být oznámeny písemnou formou a to buďto doporučeným dopisem nebo e-mailem. Reklamaci lze také uplatnit  ústně na naší provozovně. Ve všech případech je nutno uvést přesný popis a specifikaci čeho se reklamace týká, adresu a další potřebné údaje zákazníka.

 

V případě, že dodávka zboží vykazuje zjevné vady přepravního obalu a to zejména protržení, rozbití atd., je zákazník oprávněn odmítnout převzetí zboží.

 

Odstoupení od smlouvy musí být oznámeno písemně a to buď doporučeným dopisem nebo e-mailem a to ve lhůtě do  14-ti dnů od převzetí zboží. Zboží musí být vráceno pouze v originálním obalu, nepoškozené, bez známek užívání nebo opotřebení a to ve lhůtě 14-ti dnů. Dodavatel, po odstoupení od smlouvy  vrátí do 30-ti dnů zákazníkovi zpět odpovídající částku a to předem dohodnutým způsobem a to včetně dopravného, které bylo účtováno na faktuře. 

V případě vratky ze Slovenska je účtován poplatek za převod peněz do jiné měny a to v hodnotě 220,-. Částka bude odečtena z celkové částky na opravném daňovém dokladu. Při výměně zboží na Slovensko bude účtována částka 250,- za dopravné.

V případě reklamace či odstoupení od smlouvy, zašlete společně se zbožím a originálem nebo kopií faktury, vyplněný formulář pro vrácení zboží, který jste obdrželi společně s fakturou. Více info v kapitole Podmínky vrácení peněz.

 

 

Výměna zboží

 

V případě potřeby výměny zboží je nutné informovat prostřednictvím emailu, poté je třeba vytvořit novou objednávku a do poznámky napsat VÝMĚNA a číslo faktury. Výměnu lze také zajistit telefonickou dohodou na tel. čísle 733 122 626.

Poté zboží neodkladně zašlete zpět s kopií faktury a vyplněným formulářem pro vrácení zboží, který jste obdrželi společně s fakturou. Při výměně zboží neproplácíme poštovné směrem k nám.

 

 

 

Podmínky vrácení peněz

 

  1. zboží musí být odesláno nejpozději do 14 dnů od obdržení.
  2. zboží musí být v originální krabici. Zboží musí být neporušeném a nepoužitém stavu.
  3. zásilka musí obsahovat kopii nebo originál faktury a vyplněný formulář pro vrácení zboží, který je přiložen k faktuře.
  4. vráceny vám budou pouze peníze za zboží a náklady za dopravu, nikoli za dopravu směrem k nám.
  5. balíky zasílejte přepravní službou, osobně nebo poštou. Balíky zaslané na dobírku nebudou přijaty. 
  6. vrácená částka bude uhrazena poštovní poukázkou na dodací adresu nebo na bankovní účet a to do 30 dnů od doručení balíku.

 

Adresa pro reklamace, výměnu nebo vrácení zboží

 

BERboty, s.r.o.,
Štrauchova 601,
Holínské Předměstí,
506 01 Jičín,
Česká republika

 

Tel.: +420 733 122 626

 

Můžete využít poštu nebo jinou dopravní službu. Umožňujeme i využití Zásilkovny:

 

Trafika Vrchlického
Vrchlického 336
506 01 Jičín
Tel: 733 122 626
email: info@berboty.cz

 

Důležité:

 

Informujte nás prosím i v případech, že obdržíte poškozenou zásilku a pokud je zboží v pořádku a nebudete ho reklamovat.

 

 

 

Nezmeškejte nové a výhodné akce

Zadejte svůj e-mail a budeme Vás informovat o novinkách v našem obchodě.

Přihlášením k odběru souhlasíte s podmínkami zpracování osobních údajů